Jedná se o lávku o třech spojitých polích převádějící pěší a cyklistický provoz, parovod a inž. sítě přes řeku Vltavu. Lávka je umístěna v těsné blízkosti zimního stadionu (pravý břeh).
Původní nosná konstrukce byla pro svůj stavebnětechnický stav demolována a nahrazena novou ve stejném místě. Nová nosná konstrukce je řešena jako spojitá ocelobetonová – ocelové nosníky se spřaženou žlb. deskou. Ocelové nosníky jsou svařované tvaru I, výšky 1,265 m, celkem 4 ks. Mostovku tvoří žlb. deska spřažená pomocí trnů s ocelovými nosníky. Tl. desky se pohybuje od 220 do 262 mm (dostředný sklon 2%). Římsy jsou z nerezového plechu s nátěrem kotvené do boku desky mostovky a kryjící celý bok krajních nosníků. Záchytný systém tvoří ocelové zábradlí s trubkovým madlem a výplní z tahokovu. Spodní stavba sestává ze dvou opěr a dvou podpěr v místech stávajících. Stávající pilotové založení bylo doplněno mikropilotami.